„Bonum Publicum“ klientams - nauja savitarnos sistema Šiaulių banko internetinės bankininkystės sistemoje

Nuo šiol „Bonum Publicum“ klientai peržiūrėti savo draudimo sutartis bei naudotis kitomis naujomis galimybėmis gali prisijungę prie AB Šiaulių banko internetinės bankininkystės sistemos „SB linija“.

„Naujoji savitarnos sistema „SB linijoje“ dabar mūsų klientams suteikia galimybę peržiūrėti savo galiojančių draudimo sutarčių informaciją, pateikti prašymą pakeisti investavimo planą, gauti metines ataskaitas apie turimas draudimo sutartis, pranešti apie pasikeitusius savo kontaktinius duomenis ir atlikti daugiau klientams naudingų veiksmų“, – naujovės privalumus vardija gyvybės draudimo UAB „Bonum Publicum“ direktorė Rasa Vasilienė-Vasiliauskienė.

Norint prisijungti prie „Bonum Publicum“ savitarnos svetainės ir patogiai naudotis šiomis paslaugomis, tereikia „SB linijoje“ pasirinkti meniu punktą „TAUPYMAS IR INVESTAVIMAS“ -> „Bonum Publicum“.

Naujoji sistema pakeis iki šiol buvusiąją „Eta banko“ sistemą – pastaroji lygiagrečiai veiks iki šių metų vasario 1 d.

Draudimo sutartį galima sudaryti „Bonum Publicum“ klientų aptarnavimo skyriuose, o apsidrausti gyvybės draudimu „Saugi šeima“ – ir visuose Šiaulių banko klientų aptarnavimo padaliniuose.

Klientai, kurie neturi prisijungimo prie „SB linijos“, kviečiami sudaryti „SB linijos“ paslaugos teikimo sutartį Šiaulių banko klientų aptarnavimo padaliniuose.

„Eta banką“ naudojantys privatūs klientai prašymą sudaryti šią sutartį iki 2017 m. vasario 1 d. gali pateikti ir „Eta banke“.

<- Grįžti atgal