Ką daryti įvykus draudžiamajam įvykiui

Įvykus draudžiamajam įvykiui, norėdami gauti draudimo išmoką, Jūs turėtumėte kreiptis į vieną iš mūsų skyrių. Kreipdamiesi turite pateikti visus reikalingus dokumentus:

1. Nustatytos formos raštišką pranešimą apie įvykį (formas rasite žemiau) ne vėliau kaip per 30 dienų nuo draudžiamojo įvykio (arba ne vėliau kaip per 30 dienų po paskutinės stacionarinio gydymo dienos);

2. Asmens dokumentą;

3. Papildomus dokumentus, priklausomai nuo draudžiamojo įvykio:

Traumos ar stambios traumos dėl nelaimingo atsitikimo atveju:

  • raštiško pranešimo apie įvykį forma
  • dokumentus iš sveikatos priežiūros įstaigos su patvirtinta diagnoze, anamnezės, tyrimų ir skirto gydymo aprašymu, rentgeno nuotraukas ir pan;
  • įvykio aktą, jeigu jis surašytas darbovietėje arba policijoje, teismo sprendimą ir pan;
  • kitus dokumentus, patvirtinančius teisę į draudimo išmoką.

Kritinės ligos atveju:

  • raštiško pranešimo apie įvykį forma
  • dokumentus iš sveikatos priežiūros įstaigos su patvirtinta diagnoze, anamnezės, tyrimų ir skirto gydymo aprašymu;
  • kitus dokumentus, patvirtinančius teisę į draudimo išmoką.

Apdraustojo mirties atveju:

Jei šių dokumentų nepakanka nustatyti tikslioms įvykio aplinkybėms, mes galime paprašyti papildomų dokumentų ar informacijos.

Mūsų konsultantai visuomet pasirengę suteikti Jums papildomos informacijos ar atsakyti į iškilusius klausimus, kreiptis galite telefonu 8-5 236 27 23 arba el. paštu life@bonumpublicum.lt. Taip pat maloniai kviečiame apsilankyti artimiausiame mūsų skyriuje.