Savitarna

Ką galima atlikti Savitarnoje?

Identifikuoti vartotojai, prisijungę prie Savitarnos, gali:
peržiūrėti aktualią galiojančių sutarčių informaciją (pasirinktas draudimo sumas, investavimo kryptis, turimų investicinių vienetų skaičių ir vertę ir kitą informaciją);
draudimo sutarties galiojimo laikotarpiu pateikti prašymą pakeisti investavimo planą ir/arba perskirstyti jau sukauptą sumą;
gauti metines ataskaitas apie turimas draudimo sutartis;
pranešti apie savo pasikeitusius kontaktinius duomenis.

Kaip prisijungti prie Savitarnos?

Prie Savitarnos galima prisijungti 3 būdais: per „SB liniją“, „Smart-ID“ ir naudojantis m. parašu.

Kaip tapti „SB linijos“ naudotoju?/ Kaip prisijungti prie „SB linijos“? ir kt. klausimai susiję su „SB linija“

Atsakymus į visus klausimus, susijusius su „SB linija“, galima rasti: https://www.sb.lt/lt/d.u.k./paslaugos-internetu/

Kas yra „Smart-ID“ ir kaip susikurti jos paskyrą?

„Smart-ID“ yra išmanus būdas savo tapatybei patvirtinti, plačiau apie tai bei kaip susikurti „Smart-ID“ paskyrą rasite: https://www.smart-id.com/lt/

Ar „Smart-ID“ paskyra yra mokama?

„Smart-ID“ paskyra yra nemokama, plačiau apie tai: https://www.smart-id.com/lt/

Kaip gauti m. parašą?

M. parašą suteikia mobiliojo ryšio operatoriai. Siekiant susikurti m. parašą reikia kreiptis į savo mobiliojo ryšio operatorių, su savimi reikia turėti asmens dokumentą.

Kurie mobiliojo ryšio operatoriai suteikia galimybę jungtis prie Savitarnos su m. parašu?

Visi didieji mobiliojo ryšio operatoriai Lietuvoje gali suteikti m. parašą.

Ar m. parašo paslauga yra mokama?

Mokestis už m. parašą priklauso nuo jūsų mobiliojo ryšio operatoriaus kainodaros ir jūsų turimo plano. Išsamesnės informacijos kreipkitės į savo mobiliojo ryšio operatorių.

Kodėl neleidžia prisijungti prie Savitarnos?

Klaidos pranešimai yra nurodomi bandant jungtis prie Savitarnos. Jungiantis per „SB liniją“, klaidos pranešimo atveju, problemos sprendimo būdo siūloma ieškoti – https://www.sb.lt/lt/d.u.k./paslaugos-internetu/, jungiantis per „Smart-ID“ – https://www.smart-id.com/lt/pagalba/duk/, jungiantis su m. parašu – kreiptis į savo mobiliojo ryšio operatorių.

Kada informacija apie naujai sudarytą sutartį bus patalpinta Savitarnoje?

Informacija apie Jūsų draudimo sutartį Savitarnoje bus patalpinta ne anksčiau kaip po 3 darbo dienų nuo draudimo sutarties (draudimo apsaugos) įsigaliojimo dienos, nurodytos Jūsų draudimo liudijime.